Tænker du på hvordan du kan få fat i nye kunder, uden at overtræde markedsføringslove, uden at fornærme nogen, uden at spamme kunderne så de bliver sure på dig. Hvordan får du lagt det rigtige tryk i markedet og konverteret til salg? Ved at opbygge et digitalt salgs automations system, får du lagt det rigtige tryk i markedet, informeret personligt og på et niveau hvor kunderne opfatter kommunikationen positivt.
Eksempler på brancher, hvor digital salgs automation er et absolut must:
- Webshops
- Leasing af biler
- Leasing af udstyr
- Banker og finansielle virksomheder
- Forsikringsselskaber
- Liberale erhverv som advokater, revisorer, speciallæger og tandlæger
- Rejseselskaber
- Hoteller og restauranter
- Medier med abonnementssalg
- Ejendomsudlejning og -salg
- Medicialvirksomheder
- Alternative behandlere
- m.fl.
WIFY
Med SALESmanago og B2marketing får du sat fokus på en ting helt basal ting i din virksomhed, nemlig salg.
Mange oplever transformationen fra den gammeldags markedsføring, med brochurer, annoncer og personligt opsøgende salg til den nye digital verden er vanskelig. Mange har en ide om at alt det med digital markedsføring skal være gratis. Det er helt forkert!,br /> Der skal investeres i kunder og salg, helt på linje med “gamle dage”. Fordelingen i salgsinvesteringen skal hele tiden optimeres og vurderes. Gratis er det ikke!
Digital salgs automations systemet SALESmanago som B2marketing har valgt at tilbyde, giver en række muligheder for: Skaffe nye kundeemner, identificere nye kundeemner Kommunikere med kunder og kundeemner. Følge kunderne i salgsprocessen (salgstragten) med henblik på at få en konvertering.
Eksempler på effekten:
Yves Rocher har forøget konverteringen med 100%, og effekten af mailkommunikationen med 1.200%. Pixers har øget konvertering med 320%, og mail med 1.066% Energy Invest Group har øget antallet af genererede leads med 300%, og salget med 150%.
Hvem kan bruge digital sales automation
Alle med en website eller webshop kan få glæde af digital sales automation. For at få den store succes, starter Digital Branding med at vurdere virksomheden, se på mål og visioner, og markedsanalyse. Herefter sætter vi løsningen sammen for kunden, og fortsætter optimering for kunden.
En løsning vil kunne frigøre personale til andre opgaver, eller man kan udnytte de ekstra ressourcer til at opnå et større salg.
- Import af kontakter
- Sende email og nyhedsbreve
- Sende notifikation til salgsteam
- Kontaktformularer
- Landingpages
- Chat /chatbot
Rapporter & analyser
- Database analyse
- eMail marketing analyse
- Salgs betjeningspanel
- Salgstunnel analyse
Integration & Plugins
- Basis API adgang
- Adgang til de mest populære e-commerceplatforme
- Automatiserede workflows
- Leadgenerering for eCommerce
- Personlige website bannere
- Dynamisk testing ABX
- Dynamisk eMails og vejledninger
Rapporter & analyser
- eCommerce transaktions analyse
- Google Analytics eCommerce betjeningspanel
- Dynamisk indholdsanalyse
Integration & Plugins
- Fuld API adgang
- Produkt data feed
- Google Analytics Integration
- Alle vejledninger
- Individuelle salgs rapportering
- Individuelle konverterings rapporter
Integration & Plugins
- IBeacon integration for offline sporing
- Individuel integration
- Individuelle API Methods